Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2014 13:38 - Неделно не-егоистично!
Автор: isteater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6147 Коментари: 14 Гласове:
28

Последна промяна: 09.02.2014 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image



"С всяка изминала година все повече се убеждавам, че пропиляването на живота се крие в недадената любов, в неизползваните способности, в егоистичното благоразумие,
което – за да пропусне болката – пропуска и щастието. "

Мери Чамли

(А, са толкова толкова чупливи.... Сърцата те!)



image
„ Какво значи „да опитомиш“?... ... ако ме опитомиш, ние ще изпитваме необходимост един от друг. За мен ти ще бъдеш единствен на света. За теб аз ще бъда единствена на света... В живота ми ще грейне слънце, погледни! Виждаш ли житните ниви ей там? Житните ниви не ми напомнят нищо. И това е тъжно! Но твоята коса е с цвят на злато. И когато ме опитомиш, ще бъде прекрасно! Житото, което е златисто, ще ми напомня за теб. И ще обичам шума на вятъра в житата“

„Ти ставаш отговорен завинаги за това, което си опитомил.“


„Малкият Принц” Антоан дьо Сент Екзюпери




                                                                (С благодарности на един Приятел за подкрепата!)



Тагове:   rip mickey the fav blwh cat,   cat love,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isteater - Alice in Wonderland
09.02.2014 14:01
“But I don’t want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can’t help that," said the Cat: "we’re all mad here. I’m mad. You’re mad."
"How do you know I’m mad?" said Alice.
"You must be," said the Cat, or you wouldn’t have come here.”
цитирай
2. milady - каква инфантилност ни залива тук...
09.02.2014 14:03
Аман от Тоз Малък Принц,бе !!
ХУбо..нежно..езотерично ,амаа
я да го дадем по хард .а....?!!
цитирай
3. isteater - Здравейте...
09.02.2014 23:56
Само бих искала да обясня, че постинга е в памет на домашен любимец,
който изгубих ненадейно вчера... И, ако да изпитваш чувства е инфантилност
- значи да, инфантилна съм...
И според мен е далеч от езотерика и пр., но колкото читатели, толкова и прочити е казал автора. Тъй че, нямам против и така да Ви звучи.

Има си моменти за всичко,
а интернет е бол и бъка от всичко...

Благодаря Ви за прочита и коментара...

Ist.

цитирай
4. milady - простете ми ..закачката ...
10.02.2014 17:59
СЕга по сериозноо...
“ Малкия Принц “ е БУквар за
всеки ТРъгнал да гони Вятъра ,
да скача по звездите и да си пада
по ЛУНАТА ...
апропо, този текст и на мен най случайно
ми е любим..
сори за вашето коте или кученце. ЦЕлувки!!




цитирай
5. makont - Радвам се, че ти си допуснала щастието,
12.02.2014 15:37
въпреки, че те е достигнала болката. Не оставай без кученце. Знам какво е и как боли. Една обич няма нищо общо с друга, но лекува и не оставя сърцето да кърви. Прегръщам те и ти изпращам поздрави от моите две мопсчета, специални.
цитирай
6. isteater - @Milady Благодаря Ви!
12.02.2014 21:52
Благодаря и за целувките също!

С поздрав и от мен!
Ist.

quote=makont]

въпреки, че те е достигнала болката. Не оставай без кученце. Знам какво е и как боли. Една обич няма нищо общо с друга, но лекува и не оставя сърцето да кърви. Прегръщам те и ти изпращам поздрави от моите две мопсчета, специални.[/quote]

Благодаря Маконт, и на Вас! Коте всъщност. Черно-бял персийски котарак на 6г. много гальовен и общителен, от сестра ми беше отгледан и ми беше като дар у дома...
Не знам... Преди време, пак един черно бял гледах... Изчезна... Беше лош и въобще...
Но този, беше друго... Много липсва! Като част (член) от семейството си стават и в такова едно стресово време живеем, дето само те редуцират тези "емоции". Благодаря Ви, още веднъж!

Поздрави и на вашите сладурски мопсчета. :)
цитирай
7. milady - тъй като ..аз...
16.02.2014 09:16
Аз съм нежна майка С Боен Дух ;)
препоръчвам ви, да си родите дете ....
..искрено го казвамм..и ви
го пожел;авамм.....
цитирай
8. milady - имате много симпатичен аватар .....
16.02.2014 19:01
затова се спирам при вас !!
;))))
цитирай
9. isteater - ахахах, радвам се, че Ви харесва, макар и да нямам заслуга за това :)))
17.02.2014 07:58
milady написа:
затова се спирам при вас !!
;))))


а, инак, както се пошегува онзи ден в петък, колежката в работата, то без input, няма как да има output!
Но, се радвам много на дечица и хора, които се решават на тази стъпка в България.

Благодаря за коментарите! :)
Поздрави от мен и успешен старт на новата работна седмица! :)

Ist.

цитирай
10. metlichina - да...
25.02.2014 20:31
през болката към щастието... и през щастието към болката...
усетих тъжните нотки... сърдечен поздрав за теб...
цитирай
11. isteater - Благодаря и аз!
26.02.2014 22:23
metlichina написа:
през болката към щастието... и през щастието към болката...
усетих тъжните нотки... сърдечен поздрав за теб...


И сърдечно приемам... Така е то да... Кръговрат на емоциите, чувствата, усещанията -- просто живот! :)

Спокойна вечер и от мен! :)

цитирай
12. metlichina - честита пролет...
25.03.2014 09:35
слънчево и щастливо да ти е в душата...
пожелавам от сърце..
цитирай
13. isteater - слънчево и щастливо да ти е в душата. ...
27.03.2014 22:36
metlichina написа:
слънчево и щастливо да ти е в душата...
пожелавам от сърце..


Честита да е и от мен пролетта!
Дааа, и от мен лекичко да ти е на душата; свежо, дъхаво и южно
като времето вън и от мен :)))

цитирай
14. metlichina - с пожелание за светли и успешни дни през Новата година...
28.12.2014 14:07
бъди щастлива..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: isteater
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285647
Постинги: 129
Коментари: 534
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930