Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2013 21:49 - Defected
Автор: isteater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2311 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 13.12.2013 21:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



"Small hearts have just a little defect - they would feel bad even because of things with minor importance. But still, they possess an advantage that others do not have - they would give a soul to everything"


"Добрите сърца имат един мъничък дефект - чувстват се зле дори заради малки неща.. Но имат предимство, което другите нямат - дават душа на всичко."



Дом за книжни лодки

След двеста зими и един циклон
ще знам ли, че са огнени горите?
Че думите са най-последен дом.
Че липсите са облачни витрини.

Че утре ще е трудно като днес.
Че има непростими думи. Има.
След всяко лято идват студове.
Четвъртъците са преодолими.

Ще знам ли, че съм облачна на вкус?
Че само нощем съм дъждовна.
И как мълча с последния си глас.
И как съм дом за книжни лодки.

Ще знам ли, че е късно да не съм?
Че някой винаги си тръгва.
Че днес ноември е така висок.
Че има тъжни кораби зад хълма.

Че може би живея без да знам.
Че тъмното ме прави много будна.
Че има от какво да ме е страх,
когато се сбогувам.

Селвер


image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metlichina - хубаво е, че...
14.12.2013 22:36
има добри сърца... които да дават душа на всичко...
и песен и стих .... прекрасни, класика..
цитирай
2. isteater - Има, да...
15.12.2013 08:35
metlichina написа:
има добри сърца... които да дават душа на всичко...
и песен и стих .... прекрасни, класика..


Благодаря ти и аз :))
колко сме "други" извън стереотипа

и за онова камъче, което не ставало за елмаз за скъпа огърлица,
за това идеше реч... ооот далеччч :)))

Хубав и усмихнат ден от мен и весели празници :)))

Ist.
цитирай
3. megg - Оо, толкова често
15.12.2013 12:02
" има тъжни кораби зад хълма", и пътечки към тях има, към светлото водят, нищо, че понякога болят тези посоки, но свети огънчето. Макар и в тъмното, или може би тъкмо заради него.
Светли празнични дни ти желая! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: isteater
Категория: Лични дневници
Прочетен: 284478
Постинги: 129
Коментари: 534
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930