Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2013 07:56 - на - words...
Автор: isteater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1494 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 01.08.2013 14:03


На - /minus/ words...     

     "Имало е някога някоя някъде някаква, неопределително местоименна, чуждофамилна на себе си... Tя носи очи, горящи попивателни на усещания, за които ти отдавна си изтръпнал. Не очаква разбиране, нито солидарност когато крещи "Дявол го взел, аз съм щастлива!" по неин си начин - не онзи твоят - ситият и сигурен...
  Не я блазни вкуса на трудно изкарания хляб, на човека, живеещ стандарти над нейния ... но, казвам ти, Бога ми, сърце и душа дава да тичам из житни поля и да попивам аромата им ...
Тя заспива първолична, едночислена... и се преражда всяко лято."

авт. Неопределено Местоименна Чуждофамилна - Ня(и)коя
/дт/

посветено (Tz)



image
image

Какво си мислиш, че е невъзможно?
Умът ти е сърцето на всемира.
Разпуква се познатата тревожност,
но то съвсем не спира да пулсира.
Тревата е събудена и синя.
Небето е невен и те лекува.
Което е летящо – плаче в тинята.
Което има корен – се сбогува.
Кое си мислиш, че е невъзможно?
Любов? Хармония и справедливост?
Усещаш ли с най-тънката си кожа
безшумното трептене на красивото?
Светът – недосънувана идея
ще си отиде като лист по вятъра.
Но нека пеперудите живеят
до следващия полет на цветята.
01/08/2013




Тагове:   на минус words,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - Оооооо, я се усмихни!
28.07.2013 14:07
Светът ти все още е цял.
И си е на мястото, заедно с теб.
Откога се увличаш по местоимения,
вместо да тичаш сред житни поля,
междувременно...
А как ли би го написала Емили?
Естествено, не така пораженчески,
нито пък с подобно безсилие!

Хей, я се усмихни!
Посветено е на Тарзан, нали?
Зер, (Tz) са инициали...
И друго няма. Това е.
цитирай
2. isteater - пре-Крас...
28.07.2013 19:05
казвам и тук!
Комантара ти е ... ммм...кусур и половина
замахваш... с добре наточена усмивка, както винаги... :)))

по случая поздрав -->
http://www.youtube.com/watch?v=7DlWyTpD3hM

Не съм... и никага не съм била в междуметията, местоименията, междувремията или насред/посред... все тя :)
Харесвам тъгата, Крас, красива е - някак по- (за мен!).
Няма друго... наитина Е това... (зер) дет викаш ти...

:)))
Isi - Is.tr
цитирай
3. henzelski - Иси-Ис,
29.07.2013 12:36
не тъгата, а красотата е всякак по за теб! :)))
цитирай
4. isteater - прочетох ти коментара...
29.07.2013 15:20
нищо, че модерацията тук го актуализира, след...

ммм...
красотата тя, а!?
недей така, че ме амбицираш да яхна някое магаре (мислейки го за кон!), вятърни мелници за борене в полето - бол...

а, и байряка ще взема, че ... размирни времена са днес... мм? :)))

До пре-Крас!

Ис.
цитирай
5. isteater - и преди да си ме изкоментирал n път
29.07.2013 15:21
за капак...

да ти кажа, да, съобщението не съм...
сууупер ми падна интернета на телефона...
:(

до!
цитирай
6. henzelski - Иси-Ис,
31.07.2013 13:50
за капак да те попитам: Амчи като ти е паднал интернетът на телефона, наведи се и го вдигни! :))

Дотогава До!
цитирай
7. isteater - да,
07.08.2013 19:11
до до!

:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: isteater
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285705
Постинги: 129
Коментари: 534
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930