Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 08:18 - WHATEVER
Автор: isteater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1551 Коментари: 5 Гласове:
23

Последна промяна: 26.01.2013 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

"Живял ли си единствено с перото
любовник, брат, тиранин и аллах,
зачеркнало и хляба, и леглото?
Така живях."

Миряна Башева





Тагове:   на е,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - Здравей...
25.01.2013 12:08

"Живял ли си единствено с перото
любовник, брат, тиранин и аллах,
зачеркнало и хляба, и леглото?
Така живях."

Миряна Башева

Винаги съм и правил "евалла", по варненски казано, без дори да я познавяам на живо...мъжко момиче, "мъжка" поезия, да ме прости Бог, виждал съм я по Ти Ви навремето, виждал съм я и на Магурата след 10-ти ноември, когато специализирах АГ...миньон е, симпатична...баща и, не е кой да е...и т.н.

Никос Варналис
от брега
на изгърбените хорски надежси...
цитирай
2. mariniki - интелигентност...
25.01.2013 15:06
лъха и стил... с усещане за поезия и музика...
поздравявам те...от сърце..
цитирай
3. isteater - Здравей, Alhimik1
26.01.2013 08:49
Благодаря ти, за коментара...

Страхотен е стиха й, да!
Не зная - аз се стермя да разграничвам твореца от личната му персона... Нямах идея коя е!
Иначе, като гледам обстановката - всички сме там на тоя загубен бряг вече колко десетилетия...
Страшно трудни времена са сега за живеене, сигурно и на предишните поколения не им е било лесно...., но нали си е нашето :)

Катастрофален е сблъсъка между технологичните нововъведения, които са на степен n, абсолютно теоритичното образование в университетите и западналите морални порядки... Изобщо... :)

Хубав ден от мен!

@ Маriniki -
Благодаря за хубавия и топъл коментар!
Сърдечни поздави и от мен!

Is.
:)



цитирай
4. arwen5 - Миряна Башева
26.01.2013 18:04
Много я харесвам...
Ето това е любимото ми :

ЧЕРНОВА ЗА ПИСМО ДО ЛЮБИМИЯ

Отдавна подозирам принца
от приказките -
в демагогия.
Не се преструвай на единствен.
Отдавна зная, че сте много.
Поединично и погрупово
илюзиите
лягат ничком.
Сбогувам се и с тях.
От упор.
Аз мога да прежаля всичко.
Кажи, че няма вече Истина.
Не бой се.
Няма и да охна.
Отдавна не кърви неистово
сърцето,
голо като охлюв.
От любовта
ще вържа фабула.
От истините -
митология.

Аз вярвам в тях,
понеже трябва.
Обичам те,
защото мога.

Хей,
аз съм протеже на музи,
с които в тъмно съзаклятие
са най-добрите ми илюзии
за принца
и за свободата.

Май разковничето е да Вярваш на принца, без очаквания, просто Да Вярваш!
Вървим по вечни пътища, често си мислим, че знаем всичко, а всъщност не знаем почти нищо, просто дишаме едни очаквайки, други страхувайки се, трети ... anyway... Вярвам, че от нас зависят много неща и ако подадем правилните сигнали към Вселената, тя ни повежда по пътя, по който искаме - а той е нашия си път... - > оня, който дори и да не съзнаваме имаме достатъчно сили да извървим...
Поздрави, Is!
цитирай
5. isteater - Какво да кажа....
26.01.2013 18:34
То си е казано повече от прекрасно!

Благодаря! Супер е коментара! :)

Хубава вечер от мен!

Is.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: isteater
Категория: Лични дневници
Прочетен: 284571
Постинги: 129
Коментари: 534
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930