Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2012 09:33 - Maria del Mar - Мария от морето
Автор: isteater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2698 Коментари: 10 Гласове:
29

Последна промяна: 10.08.2013 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Chambao
La Maria o Maria del mar...

Текст на песента - Lo mejor pa(ra) ti


Най-доброто за теб


не, не знам какво искаш да кажеш
нито пък знам какво очакваш от мен
и след всичко станало
аз оставам тук...
оживи се и пoтисни тази болка
не се оставяй тя да те обземе
почувствай, че си щастлив и се научи да летиш
с ясното съзнание, че ще летиш в затворени пространства
спомни си всичко онова, което знаеш,
защото пропуканото, знаеш, лесно се чупи

 

как ме боли да те виждам така
и не знам как да ти помогна,
защото желая най-доброто за теб
и ми се иска да можех да те прегърна


да те прегърна...

и ако главата ти не спира да се върти
ако чувстваш, че силите те напускат
и винаги си се страхувал от неизвестното, 
от това, че ще избягаш
оживи се, израстни в живота
в същия този живот, който те е потиснал
преоткрий себе си и почувствай радостта
на онези, които са край теб
изправи се, без да отдаваш значение на спънките

Превод: ДТ
Photo: Internet






Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - днес няколко пъти слушам песента...
17.06.2012 20:06
чета текста и все повече ми харесва...
поздравяам те за избора и за чудесния превод..
най-сърдечно..
цитирай
2. isteater - Благодаря ! :)
17.06.2012 20:37
Най- сърдечно и аз...
Да, някак си мой си е този превод...

Даже го изпратих на майка ми и тя много го хареса --
каза хубаво си(си) го написала!

Благодаря, още веднъж!
Твоето мнение е от значение за мен! :)
цитирай
3. karaiany - Хубаво е да чyеш нещо по - различно ...
18.06.2012 14:08
Хубаво е да чyеш нещо по - различно !
Много е хубаво . Има този южен полъх , стопля определено.
Май ще се връщам да я слушам с благодарност . :)))
цитирай
4. isteater - Има, да... :)
18.06.2012 14:10
изключителна е тази музика - толкова наситена!
:)
цитирай
5. martito - Невероятна песен. . . И изобщо Ch...
18.06.2012 14:48
Невероятна песен... И изобщо Chambao...:)
цитирай
6. darkenedangel - Благодаря ти, Marti
19.06.2012 07:03
Невероятна е, да...
заслужава си да се отиде на този концерт, за да се чуе,
макар че в програмата не е упоменато колко време ще е нейното преставяне...

Пък аз фен на Сайпърс хил хич не съм..., даже електронно по-предпочитам, ако ще е
нещо за издъражне ... :))

Иначе, доколкото четох за нея по чуждестранната преса -- самата тя е доста космополитна като личност, освен екстравагантна...
Не харесва популяризирането и комерсиализацията на сцената, в живота...
Изобщо личи й това... !

Благодаря ти, още веднъж! И аз съм силно очарована от нея!
:)
цитирай
7. mariniki - много се радвам за това, което пишеш..
19.06.2012 12:53
че изпращаш нещата си да ги види и оцени и майка ти...
трогна ме и ми допада много... като признак на любов към майка...
и като признак на добро възпитание... откривам при теб богата
култура и ерудиция ... радвам ти се..
цитирай
8. isteater - Да, благодаря и аз много за милите думи!
19.06.2012 15:06
:)
цитирай
9. henzelski - Често пъти
14.07.2013 06:38
най-доброто за нас, което искат за нас другите, всъщност, е възможно най-лошото... За съжаление!
цитирай
10. isteater - Крас,
14.07.2013 08:09
когато мълчиш сякаш целия океан не може да поеме мълчанието ти...
И безкрайността му...,

но когато стреляш е в целта!
Не бих могла самата аз по-добре да го кажа... :)
A e толкова валидно - за мен - за днес-

тъжен ангел съм, да знаеш, и за мен просто няма утеха...

:)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: isteater
Категория: Лични дневници
Прочетен: 285684
Постинги: 129
Коментари: 534
Гласове: 2658
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930